دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

هنر جادو به زبان ساده.
فریب متن های ساده ی مرا نخورید دنیای جادو پشت ای توصیه ها در انتظار شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

معرفی زیر توسط آقای آذرنج مدیریت محترم انتشارات ملک سلیمان نبی در پیشگفتار کتاب وهومنه به نگارش در آمده است:

نویسنده متولد اولین روزهای بهار 1368 در شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان ایران می باشد.

در سوابق فرهنگی و فعالیت های وی آمده است:

v     فارغ التحصیل از دانشکده الهیات دانشگاه سیستان و بلوچستان در رشته فلسفه و حکمت اسلامی

v     فارغ التحصیل حوزه میان رشته ای طرح ریزی استراتژیک و مبانی دکترینال

v     مدرس و محقق حوزه طرح ریزی استراتژیک و ترند گذاری بومی

v     مسئول محتوای ب.د دانشگاه سیستان و بلوچستان

v     عضو کمیته محتوای موسسه غ.ش زاهدان

v     مدیر مسئول و فعال خبری بنگاههای خبر پراکنی سیستان و بلوچستان

v     مسئول آموزش و تولید محتوای سایت های خبری س و ب

v     مشاور طرح ریزی و بازاریابی استراتژیک در حوزه کسب و کارهای خرد

v     مشاور طرح ریزی و بازاریابی استراتژیک در حوزه کسب و کارهای اینترنتی

v     مبدع شیوه تلقین و تکرار جهت ترک اعتیاد بدون استفاده از دارو

v     موسس باشگاه موفق ها

کتابی که در دست دارید حاصل تراوشات ذهنی نویسنده ای است که بیش از هفده جلد کتاب و 43 مقاله در موضوعات گوناگون و متنوع توسط انتشارات ملک سلیمان به چاپ رسانده است؛ آنچه مورد توجه پژوهشگران و نویسندگان همکار با این انتشارات قرار گرفته است اصرار نویسنده بر چاپ و توزیع محدود کتاب های ایشان در سطح جامعه می باشد؛ به گونه ای که همه ی 17 جلد کتاب و 43 مقاله در تیراژ کمتر از 500 جلد منتشر شده و در هفته اول چاپ بصورت پیش فروش توزیع گشته است؛ از دیگر شگفتی های کار با این محقق اصرار ایشان بر عدم دریافت حق التالیف است.

وی آثار بسیاری در حوزه های تخصصی الهیات ؛ غربشناسی ؛ طرح ریزی استراتژیک ؛ ترندگذاری بین المللی ملی و بومی ؛ اسلامی سازی علوم و... تالیف نموده که به انتخاب شخص ایشان این آثار در تعداد محدود و ننها برای افراد بخصوصی بچاپ رسیده است.

در ادامه نظر برخی از نویسندگان داخلی و خارجی را پیرامون سبک زندگی و تالیف مرموز وی آورده ایم تا با گوشه ای از شخصیت پنهان این نویسنده آشنا شوید.

محمد مهدی هلاکو (محقق حوزه بازاریابی اینترنتی)

من با شخصیت و افکار وی در سال 1393 با انتشار کتاب اقیانوس عظیم سرخ پیرامون کسب و کار اینترنتی آشنا شدم؛ اولین چیزی که در این کتاب نظر مرا جلب کرد تیراژ محدود آن بود، در اینترنت تحقیق کردم تا چیزهای بیشتری درمورد این نویسنده پیدا کنم اما هیچ چیز مفیدی بدست نیامد تا اینکه در تماس تلفنی با مدیر انتشارات آن کتاب دریافتم نویسنده ی آن اصرار بسیاری بر گمنامی دارد.

 

سمیر زند(سخنران انگیزشی)

سوال من از حسین بزی این است: چرا؟

چرا باوجود تالیف و انتشار کتابهای بسیاری از طیف عمومی تا فوق تخصصی هیچکس از وجود او خبر ندارد؟

علت این گمنامی خودخواسته چیست؟

 

بهرام عظیمی(فعال فرهنگی)

نمی دانم این گفته صحت دارد یا خیر، اما من شنیده ام حتی نزدیکترین افراد به وی از سابقه فعالیت های فرهنگی و تالیفات او خبر ندارند.

چه کسی می تواند ادعا کند چاپ کتابش را اعلام عمومی نکرده و مراسم امضای کتاب برگذار نمی کند چه رسد به اینکه حتی همسرش از چاپ کتاب هایش بی خبر باشد.

 

پائولو کوئیلو(نویسنده برزیلی)

آشنایی من با او برمی گردد به تماسی که از جانب مدیر انتشاراتم در ایران با من برقرار شد، آقای مدیر از من خواست تا به متن ایمیلی که داستان زندگی یک نویسنده گمنام ایرانی در آن نوشته شده است نگاهی انداخته و شخصیت او را تحلیل کنم؛ همچنین وی چندین جلد از کتاب های او را با ترجمه عجولانه انگلیسی برایم ارسال کرد؛ پس از مطالعه متن ایمیل و مرور اجمالی کتاب ها دریافتم با یک نابغه ی دیوانه طرف هستیم.

 

جیم ران (نویسنده و سخنران انگیزشی)

من داستان زندگی و گمنامی ایشان را از منابع محدودم در ایران دریافت کرده ام، بنظر من کسی که برای تالیف یک کتاب ماهها زحمت کشیده و وقت می گذارد امکان ندارد که با چاپ آن کتاب از جای نپریده و به تمام کسانی که می شناسد خبر ندهد؛ می گویند حتی خانواده ی او از چاپ کتاب هایش خبر ندارند، این می تواند نشانه وجود یک فرد افسرده و تنها در جمع نویسندگان نخبه آسیایی باشد.

محمد صالح آذرنج

مدیریت انتشارات ملک سلیمان

نظرات  (۱)

بیدارز اولین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال با پرداخت ضمانت شده در ایران است که امنیت خریدار و فروشنده را تضمین می کند. وقتی شما فروشنده یا خریدار ارز هستید سایت مبلغ خریداری شده را بعد از تایید شما به حساب فروشنده واریز می کند . این یعنی تضمین خرید و فروش ...
فقط کافی هست از طریق لینک زیر ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید تا با خیالی راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">