دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

هنر جادو به زبان ساده.
فریب متن های ساده ی مرا نخورید دنیای جادو پشت ای توصیه ها در انتظار شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

حسین بزی

بازاریابی به زبان ساده و خلاصه؛

در این مطلب سعی دارم بازاریابی ویروسی که این روزها با آن برخورد زیادی پیدا می کنید شرح دهم.


فرض کنید شما بعنوان صاحب یک کسب و کار امتیازات ویژه ای را برای مشتریانتان درنظر گرفته اید که رقبا از آن بی بهره اند حال برای آگاهی رسانی به جامعه هدف باید چه کنید؟

 

بهترین روش آگاهی رسانی؛ بازاریابی ویروسی است.

 

در بازاریابی ویروسی مخاطبین برای دسترسی به امتیازات ویژه ی کالای شما می بایست از یک معرف که پیش از آن مشتری شما بوده است استفاده کنند.

 

بعنوان مثال کمپانی گوگل برای ثبت جیمیل از شما یک جیمیل معرف می خواست تا با ثبت آن اجازه دسترسی به فضای تبادل پیام رایگان را دریافت کنید.

 

شما برای ثبت نام و استفاده از جیمیل باید آدرس جیمیل یک کاربر دیگر رو که قبلا ثبت نام کرده بود در لیست مشخصات وارد می کردید و سپس اکانت رایگان جیمیل به شما تعلق می گرفت و در نهایت شما می توانستید معرف کاربر جدید دیگری باشید.

 

به این روش برای جذب مخاطب بازاریابی ویروسی می گویند.

شما زمانی می توانید از شیوه ی ویروسی استفاده کنید که امتیازاتی برای جذب مخاطب در کالایتان  قرار دهید تا مخاطبان با اشتیاق به معرفی و خرید کالاهای شما اقدام کنند.

 

 

مثال موفق دیگر از این نوع بازاریابی دریافت پورسانت از طریق معرفی خریداران به سایت است.

 

جهت اختصار در کلام شما را به آدرسی که در زیر آمده است هدایت می کنم تا با راهنمایی های درج شده در این آدرس بتوانید بدون سرمایه و تنها با استفاده از بازاریابی ویروسی اولین میلیون تومان خود را کسب کنید.


جهت کسب اولین میلیون خود کلیک کنید


حسین بزی


مشاوره رایگان

فروش بازاریابی و سبک زندگی 

تماس بگیرید با: Telegram.me/hoseynbazzi

09156089024





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">