دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

هنر جادو به زبان ساده.
فریب متن های ساده ی مرا نخورید دنیای جادو پشت ای توصیه ها در انتظار شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

محصولی بی نظیر برای خوش فرم کردن سینه خانم ها و جلوگیری از افتادگی آنها
یکی دیگر از خصوصیات بسیار جالب فرم دهنده آیر برا aire bra حس خوب راحتی آن می باشد به طوری که آن را راحت ترین لباس زیری می دانید که تا به حال تجربه کرده اید

افتادگی و شل شدن یکی از شایع ترین دلهره های هر زن میتواند باشد و بطور معمول 70% خانم ها در سنین زیر 45 سال به این عارضه مبتلا می شوند. علت شل شدن و افتادگی آن را کارشناسان به سه علت می دانند.
با فرم دهنده سینه ی آیر برا برای همیشه از افتادگی سینه های خود خداحافظی کنید. فرم دهنده سینه مجیک برا طوری طراحی شده که سینه های شما را بالا و در فرم مناسب نگه می دارد. فرم دهنده ی مجیک برا به صورت تمام کش و استرچ بوده و نیاز شما را برای رسیدن به اندامی زیبا کاملا برطرف می کند.فرم دهنده سینه مجیک برا در سایزها و رنگ های مختلف موجود بوده و شما می توانید اصل این محصول را با قیمتی استثنایی ازاین فروشگاه تهیه نمایید.
فرم دهنده سینه آیر برا یا یا نیم تنه aire bra
فرم دهنده سینه آیربرا (Aire Bra) ترکیه
محصولی فوق العاده، ویژه خانم هایی
که به تناسب و فرم اندام خود اهمیت می دهند.
تهیه شده با بهترین الیاف
بدون ایجاد حساسیت
محصول کشور ترکیه
واردات مستقیم کالا
فرم دهنده سینه آیر برا یا یا نیم تنه aire bra
آیر برا شما را از پوشیدن گن ها و لباس های آزار دهنده و غیر استاندارد راحت می کند. دیگر اثری از حساسیت به علت الیاف و فنر های بی کیفیت نخواهید دید. ایر برا با کیفیتی مثال زدنی محصولی از کشور ترکیه و ساخت شرکت Slim N, Lift می باشد.
آیر برا با طراحی خاص و منحصربفرد خود، سینه ها را بدون استفاده از فنرهای آهنی و پلاستیکی بالا نگه داشته و از بد فرمی و افتادگی زودرس سینه نیز جلوگیری می نماید.
این محصول با جنس خاص و بافت مخصوص خود همچنان که یک سوتین مناسب راحت برای شماست، بدون هیچ فشار اضافه و زحمتی مانند گن نیز برای شما عمل می کند و تمامی عضلات اطراف سینه را جمع می کند.
آیر برا را فقط کافی است امتحان کنید، شما هم آن را به عنوان راحت ترین و مناسب ترین لباس زیر خود برای تمامی موقعیت ها انتخاب می کنید. مهمانی، جشن، کنفرانس، محل کار هیچ تفاوتی ندارد روز خود را به راحتی و بدون دردسر های معمول دیگر سوتین ها صرف کار ها و لذت بردن از لحظات خود نمایید.
گن فرم دهنده ترکی آیر برا aire bra دارای بند نسبتا پهن بوده به صورتی می باشد که شما می توانید از آن زیر لباس های خود استفاده کنید


ویژگیها و مزیتهای فرم دهنده سینه آیر برا یا نیم تنه aire bra :
1-فاقد هر گونه درزی بوده و بر روی بدنتان جا و خط نمی اندازد
2- تا 2 سایز بالاتر کش می آید و خودش را به فرم و قالب بدن شما در می آورد
3- از بهترین مواد و الیاف و با کیفیت بسیار بالا به صورت پارچه کشباف چهار طرفه و با عمر مصرف طولانی ساخته شده است
4- قابل شستشو در ماشین لباسشویی(با آب سرد) و ضد چروک است و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند
5- به بهتر و زیبا تر به نظر رسیدن ظاهر شما کمک می کند بدون اینکه احساس ناراحتی کنید
6- تمام قسمت های مورد نظر بدن شما را می پوشاند و به شما ظاهری صاف و بدون خط و چین خوردگی می دهد و در نتیجه در هر لباسی خوش تیپ تر بنظر میرسید!!!
7- مناسب برای بانوان با هر سایز سینه
8- مناسب برای استفاده در زمان کار و ورزش و استراحت در منزل و زمانی که احتیاج دارید ظاهری مناسب و متعارف و در عین حال احساس راحتی و آزادی تحرک داشته باشید
9-جایگزینی مناسب برای سوتین های اسفنجی در گرمای تابستان
10-ضد حساسیت و مخصوص بانوانی که به سوتین های دیگر حساسیت دارند
11-بسیار مناسب و راحت برای بانوان باردار و مادران شیرده
12-از افتادگی سینه های بانوان باردار و شیرده بعد از بارداری و شیر دهی جلو گیری میکند .
13-این گن ها آنتی باکتریال بوده و به هیچ وجه در مواجهه با عرق بدن بوی بد نمیگیرد
14-دارای الیاف ضد آلرژی 88 درصد میکروفایبر پولی آمید و 12 درصد آلاستین

فروشنده: بهترینها

قیمت: 44,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید فرم دهنده آیر برا aire bra تکی رنگ قهوه ای، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">