دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

هنر جادو به زبان ساده.
فریب متن های ساده ی مرا نخورید دنیای جادو پشت ای توصیه ها در انتظار شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

حسین بزی

انجمن بازاریابی

در ایران انواع و اقسام شرکت های تولیدی و واسطه ای مشغول بکار هستند که دائما در نیازمندی ها و آگهی های کاریابی بدنبال بازاریاب می گردند.

اما درمقابل هیچ شرکتی وجود ندارد که هم نیرو و هم تخصص این کار را بهمراه حواشی و زواید ارائه دهد.

شما می توانید با اجاره اتاقی و تبدیل آن به کلاس درس و دفتر شرکت بین 50 تا 100 جوان جویای کار را گردآورده و با برگذاری دوره های فشرده آنان را تبدیل به فروشندگان ویزیتورها و بازاریاب هایی حرفه ای نمایید.

در مرحله آخر با مراجعه به تولید کنندگان یا واسطه ها و عقد قراردادی کار بازاریابی و فروش آنان را برعهده گرفته و درمقابل پورسانت فروشتان را دریافت کنید.

بعنوان مثال 10 تن از این افراد آموزش دیده را برای ویزیتوری شرکت پخش مواد غذایی آماده کنید و بابت فروش کل آن شرکت در هرماه 4درصد پورسانت دریافت کنید.اگر هر جوان 200میلیون درماه بفروشد 200ضرب در 10 نفر تقسیم بر 4درصد پورسانت مبلغی ست که سود ماهانه شرکت از تنها ده جوان است.

این سود را میان خود هزینه های انجمن و دستمزد افراد تقسیم کنید.

 

حسین بزی

مدرس فروش و بازاریابی

جهت مشاوره یا برگذاری کارگاه و همایش با راههای ارتباطی زیر تماس بگیرید:

Bazi.hoseyn240@gmail.com

09156089024

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">