دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

دستان جادوگر

متفاوت بیاندیشیم و متفاوت زندگی کنیم

هنر جادو به زبان ساده.
فریب متن های ساده ی مرا نخورید دنیای جادو پشت ای توصیه ها در انتظار شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان


اگر در اینترنت نام پائولو را جستجو کرده اید به احتمال زیاد شما نیز جزو آندسته افراد خاصی هستید که بدنبال دانش های حاصل از حکمت درون و جادوی موجود در بیرون می باشید و نیز احتمالا آشنایی مختصری با پائولو کوئیلو دارید.



در رابطه با مشخصات شناسنامه ای و شرح مراحل موفقیت وی صحبتی نخواهیم کرد چراکه صفحات بسیاری در اینترنت به این موضوعات پرداخته اند و تکرار آنها سودی در بر نخواهد داشت؛ کوئیلو نویسنده ایست که از هیچ به همه چیز رسید وی در شرایطی آغاز به نوشتن کرد که در زادگاهش یعنی برزیل کتاب جایگاهی نداشت و کسی تصور هم نمی کرد بتواند از راه نوشتن به ثروت یا شهرت دست یابد؛ کوئیلو نیز از این قاعده مستثنی نبود اما از دوران کودکی آرزویی در سر داشت و آن دست یافتن به شهرت و محبوبیت از راه نوشتن بود، وی پس از طی مسیرهای مختلفی از هیپی گری تا ترانه نویسی توانست به ثبات قابل توجیهی در زندگی مالی اش دست یابد این ثبات و آسایش سبب شد تا اقدام به عملی ساختن آرزوی دیرینه ی خود نماید پس دست بکار شد و دو کتاب خاطرات یک مغ و کیمیاگر را یکی پس از دیگری روانه بازار نشر نمود؛ در ابتدا همانگونه که تصور می رفت کتاب های او با اقبال روبرو نشد و تعداد اندکی فروخت اما بنا بر قاعده ی قدیمی مرغ همسایه غاز است بمحض اینکه به کمک یکی از دوستان کتابهایش به انتشاراتی های اروپایی رسید در برزیل نیز محبوبیت یافت، پس از این معجزه در زندگی پائولو وی با سرعتی فزاینده پله های ترقی را طی کرد و به صدر پرفروش ترین نویسنده دنیا رسید.

و اما سبک وی در داستان نویسی به هیچکس نمی ماند، نه اینکه بهترین باشد بلکه دقیقا در این زمینه هیچ استعدادی ندارد؛ پس چه چیز سبب دست یافتن وی به قله های موفقیت شد؟ موضوعات ناب.

پائولو کوئیلو بخش اعظمی از جوانی خود را صرف آموختن رموز کیمیاگری و آیین های مختلف جادوگری کرده است و به همین سبب گنجینه ایست زنده از دانش علوم غریبه، وی بجای اینکه آموخته ها و تجربیاتش را در قالب کتب کسل کننده آیینی و فلسفی به مخاطبان انتقال دهد این آموزه ها را تحت عنوان داستان های بلند و کوتاه و به سبک سینمایی تقدیم میلیون ها مشتاق علوم غریبه نموده است.

درواقع پائولو کوئیلو با کنارهم قرار دادن پرفروش ترین سبک وجذابترین موضوع دنیا توانست غوغایی در بازار علوم مشکل و دشوار فهم علوم غریبه برپا کند؛ پائولو کوئیلو سبک رمان نویسی را برگزید که پرفروش ترین سبک دنیاست با موضوع جادو و عرفان که جذابترین موضوعات پس از موضوعات عشقی هستند.

بسیاری بر این عقیده اند که وی قصد ترویج آیین های کفرآمیز و شیطان پرستی را درمیان جوانان مشتاق مذاهب نوظهور دارد و به همین بهانه نیز مدت زیادی انتشار و فروش کتاب های پائولو کوئیلو در ایران ممنوع شد؛ لیکن نگارنده این رساله بعنوان مخاطب تمامی آثار پائولو کوئیلو و نیز بعنوان نویسنده ای که چند باری با وی ارتباط مجازی داشته است معتقدم پائولو کوئیلو تنها یک سالک علوم غریبه و رهرو دنیاهای موازیست که قصد دارد لذت گام نهادن در این راهها را با سایرین شریک شود.

آنچه این نویسنده در آثارش سعی دارد به مخاطب القا کند احساس متمایز بودن و متمایز اندیشیدن از سنت های عرفی و عوامانه است، به عبارت دیگر وی بیشتر در پی القا روش خاصی از زندگی اجتماعی ست تا آیین و مذهب بخصوصی آنهم از نوع شیطان پرستی.

در انتها توصیه می کنم برای ورود به دنیای این نویسنده کتاب های کیمیاگر؛بریدا؛والکیری و الف را حتما مطالعه نموده و با نگاهی غیر مغرضانه به وی و آثارش بنگرید.

 

حسین بزی

مشاوره رایگان

فروش بازاریابی و سبک زندگی 

تماس بگیرید با: Telegram.me/hoseynbazzi

09156089024


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">